Мектептің 4 жылға арналған даму жоспарының мазмұнын мектепті дамыту тобымен талқылай келе, қазіргі жағдайды SWOT талдау жоспарды түзетудегі формальдылықты жеңуге көмектеседі деген қорытындыға келдік. Талдау барысында барлығы бар әлсіз тұстар мен тәуекелдерді тақырыптық бағыттарға бөлуге болатынын мойындады: 1. Мектеп қызметі; 2. Оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейі мен сапасы; 3. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі; 4. Мектептің материалдық-техникалық базасы. Біз анықтаған бағыттардың «Білімді ұлт» сапалы білім беру» білім берудің даму жобасының бағыттарына сәйкес келетінін атап өту жөн.
Даму жоспарын құрудағы топ жұмысының негізгі мақсаты педагогикалық контингенттің жаңа формациясын, оқу мен өзін-өзі жетілдіруге және құруға ынталандырылған білім алушылар ортаны қалыптастыруға ықпал ететін, білім алушылар, мұғалімдер, ата-аналар және қоғам арасындағы берік байланысты қамтамасыз ететін факторларды және инновациялық ортаны дамыту жолдарын анықтау болды.
Аталған төрт бағыты бойынша проблемаларды біз төмендегідей тұжырымдадық:
1. Мектептегі іс-шаралар:
Мектеп жұмысының миссиясының, міндеттерінің, мазмұнының білім беру жүйесін жаңартудың заманауи міндеттеріне сәйкес келмеуі.
Мектептің оқу-тәрбие қызметінің оқушылардың бойында кәсіпке дейінгі дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталғанының әлсіздігі.
ОӘБ циклі пәндерінде үштілді білім беруді жүзеге асырудағы кемшіліктер мен қателер.
Ауыл мен қала мектептерінің орта білім сапасының алшақтығы.
Мектепте инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің нормативтік қамтамасыз етілген механизмінің жоқтығы.
Мектеп медиациясының жеткіліксіз рөлібілім беру үдерісіне қатысушылар арасындағы дауларды, жанжалды жағдайларды шешуге бағытталған инновациялық әдіс ретінде
2. Оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейі
Қалыптасқан оқу деңгейін, математикалық, жаратылыстану сауаттылығын талап ететін тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың құзыреттілігінің жеткіліксіздігі.
Пандемия және ауру кезінде әлеуметтік байланыстар мен құрдастарымен қарым-қатынастан айыру нәтижесінде психоэмоционалдық жағдайдың нашарлауы.
Оқушылардың, соның ішінде СТО бар балалардың олимпиадалық қозғалысының төмен қамтылуы.
Мектеп оқушыларының көшбасшылық қабілетінің жеткіліксіз деңгейі.
3. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі
Критериалды бағалауды жүзеге асыруда әдістемелік қамтамасыз ету және мұғалімдердің біліктілік деңгейі жеткіліксіз.
Білікті ұстаздарға, әсіресе жас мамандарға деген қажеттілік артуда.
Мұғалімдердің уәждемелік деңгейінің жеткіліксіздігі.
Мұғалімдердің бес жылда бір рет біліктілігін арттырудың болмауы.
Цифрлық, инклюзивті ортада жұмыс істеуге, жас мұғалімдермен жұмыс істеуге (тәлімгерлік) дайындауда мұғалімдердің біліктілігін арттырудың жеткіліксіздігі.
СТО бар балаларды тәрбиелеуде арнайы мұғалімдер мен оқу-әдістемелік қамтамасыз ету қажеттілігі.
Мектеп мұғалімдерінің көшбасшылық қабілетінің жеткіліксіз деңгейі.
Табысты даму стратегияларының тәжірибесін беру, персоналды басқаруды тиімді басқару тетігінің болмауы.
4.МТБ мектебі
Мектептің инфрақұрылымы жеткіліксіз дамыған, материалдық-техникалық базаның ескіруі мектепті жабдықтаудан жылдамырақ.
Мектептің жаңа модификациядағы оқу кабинеттерімен жеткіліксіз қамтамасыз етілуі.
Мұғалімдер мен мектеп оқушыларының кең жолақты интернетке біркелкі қолжетімділігі.
Мектепте арнайы МТБ және СТО бар балаларды оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді күшейту қажеттілігі.
Білім беру ұйымдарының орнатылған бейнебақылау жүйелерінің бекітілген стандарттарға сәйкес келмеуі (ақпаратты сақтау мерзімдері, негізгі қуат көзі өшірілген кезде жабдықтың үздіксіз жұмыс істеуі, бетті тану және т.б.).
Спорт ғимараттарының материалдық-техникалық базасының, қажетті спорттық құрал-жабдықтардың жеткіліксіздігі.
Осылайша, түзетілген мектепті дамыту жоспары біз анықтаған мәселелерді шешуге бағытталған.
Миссия: Сабақтың білім беру ортасын жақсарту, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі реттеуге қолайлы жағдай жасау арқылы оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі құзыреттілік көзқарас негізінде оқушылардың базалық, негізгі және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал ету. және оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы.
Пайымдау: мектебіміз оқушылардың өзін-өзі тануына, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі реттеуіне және өзін-өзі жүзеге асыруына қолайлы жағдайларымен тартатын, аудан орталығындағы бәсекеге қабілетті білім беру ұйымына айналуы керек.
Мектептің мақсаты:Білімді, адамгершілігі жоғары, сыни тұрғыдан ойлайтын, өз бетінше өндірістік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, үздіксіз өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі өзгертуге, өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті, оның бәсекеге қабілеттілігі мен табыстылығын қамтамасыз ететін іскерлік қасиеттерге ие тұлғаны қалыптастыру және дамыту тез өзгеретін әлем.
Мектепті дамытудың стратегиялық жоспарының мақсаты:
Білімді, адамгершілігі жоғары, сыни тұрғыдан ойлайтын, өз бетінше өндірістік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, үздіксіз өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі өзгертуге, өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті, оның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін іскерлік қасиеттерге ие көпмәдениетті және тез өзгеретін әлемде табысқа жете алатын тұлғаны қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау.
Міндеттер:
— Оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру және оқушылардың өзін-өзі дамытуға және жоғары әлеуметтік белсенділікке дайындығы мен қабілетін қалыптастыру жағдайына заманауи талаптарға сай білім беру сапасын арттыру;
— Дарынды балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру және олардың білім беру әлеуетін іске асыру үшін жағдай жасау;
– СТО бар балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру және олардың білім беру әлеуетін іске асыру үшін жағдай жасау;
– Кадрлық резервті қалыптастыру, қазіргі жағдайда жұмыс істеу үшін педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру;
— Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту жүйесін жетілдіру және денсаулықты сақтайтын технологияларды тиімді пайдалану үшін жағдай жасау және оқу үдерісі үшін қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету;
— Мектеп инфрақұрылымын дамытуға қаржы ресурстарын тарту және сыртқы инфрақұрылымның мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану.
Жоспардың орындалу мерзімі:
Жоспарды жүзеге асыру кезеңдері:
1-кезең: —дайындық (2021 ж.) «Білімді ұлт» Сапалы білім беру» ұлттық жобасының бағыттары бойынша мектептің тиімділігін проблемалық талдау.
2-кезең – негізгі (2022-2024 жж.) Жоспардың бағыттарын жүзеге асыру бойынша мектеп жұмысы.
3 кезең – бағалау (2025 ж.) Жоспардың орындалу нәтижелерін проблемалық талдау, мектептің одан әрі даму перспективаларын анықтау.
Стратегиялық даму жоспарын іске асырудан күтілетін нәтижелер:
Мектеп басшылығында:
- білім беру үдерісінің сапасын басқару стратегиясын құру мүмкіндігі;
- мұғалімдердің инновациялық қызметін ынталандыру механизмдері мен әдістерін қолдану;
- көшбасшының дамыған қасиеттері;
Мұғалімдерде:
— өз мамандығына деген ынта мен қызығушылықтың артуы;
- өзінің кәсіби қызметіне жеке жауапкершілік;
— біліктіліктің өсуі және кәсіби дамуы;
- тиімді критериалды бағалауды жүзеге асырудың педагогикалық технологияларын меңгеру;
- мектеп жағдайында туындайтын жанжалдар мен қайшылықтарды, оның ішінде мектеп медиациясының көмегімен конструктивті шешу;
— концептуалдылық, яғни. білім беру мақсатына жетудің философиялық, психологиялық, дидактикалық және әлеуметтік-педагогикалық негіздемесін қамтитын белгілі бір ғылыми тұжырымдамаға сүйену;
— көшбасшылық қабілеттердің айтарлықтай дамуы;
Білім алушыларда:
— білім сапасын арттыру;
– ғылыми-зерттеу және жобалық оқу іс-әрекеті қабілетін дамыту;
- бейімделгіштік: дәрменсіздік сезімінің болмауы;
— көшбасшылық қабілеттердің айтарлықтай дамуы;
- мұғалімге және мектепке деген сенім;
- қақтығыстарды шеше білу;
- әл-ауқат пен денсаулықты жақсарту;
Ата-аналар үшін:
- мектеппен оң байланыс орнатудағы белсенділігін арттыру;
Қоғам мүшелері:
- мектепке және білім беру мәселелеріне көңіл мен қызығушылықты арттыру;
- оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін шешуге қатысу.
Қобда қазақ орта мектебінің 2021-2025 жылдарға арналған даму жоспары
стратегиялық мақсат |
Баратын орындар/әрекеттер |
Тапсырмалар |
Іске асыру мерзімі |
Табыс критерийлері/көрсеткіштері |
Күтілетін нәтиже |
Жауапты орындаушылар |
Серіктестер |
Оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейі |
|||||||
Білімді, адамгершілігі жоғары, сыни тұрғыдан ойлайтын, өз бетінше өндірістік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, үздіксіз өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі өзгертуге, өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті, оның бәсекеге қабілеттілігі мен табыстылығын қамтамасыз ететін іскерлік қасиеттерге ие тұлғаны қалыптастыру және дамыту тез өзгеретін әлем |
Оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейі мен сапасы |
1. Оқушылардың математикалық, жаратылыстану және оқу сауаттылығын қалыптастыруды қамтамасыз ету |
2022-2025 жж |
PISA, TIMSS халықаралық зерттеулеріне қатысу нәтижелері Мектептің 15 жастағы оқушыларының математика, жаратылыстану, оқу (PISA) бойынша орташа балы; 4-сынып оқуы (PIRLS) Халықаралық зерттеулердегі математика және жаратылыстану ғылымдары (TIMSS) бойынша 4 және 8 сынып оқушыларының орташа ұпайы (орын), ұпай |
PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулер бойынша мектеп оқушыларының нәтижелерінің алшақтығын азайту; Мектеп оқушыларының PISA нәтижелері аймақтық нәтижеден төмен емес |
Директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасары, Қорғаныс министрлігінің басшылары, пән мұғалімдері |
Оқушыларды дайындауға арналған материалдар әзірлейтін оқу орталықтары; |
2. Қорытынды аттестаттауда 9,11-сыныптардың білім сапасының жоғары болуын қамтамасыз ету. |
2023-2025 жж |
4, 9 және 11 сынып оқушыларының қорытынды балы (VOUD), Қорытынды аттестациядағы білім сапасы нәтижелерінің оң динамикасы |
EASA қорытынды балы аймақтық деңгейден төмен емес Қорытынды аттестацияда білім сапасының өсуі +10%, +15%, +20% |
Директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасары, Қорғаныс министрлігінің басшылары, пән мұғалімдері |
Аудандық Оқушылар үйінің пәндік үйірмелері |
||
3. ОҒК мектеп мүшелерінің жұмысын және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жандандыру |
2023-2025 жж |
Мектептің ОҒК қатысушыларының саны, оқушылар арасынан да, мұғалімдер арасында да Жарыс жеңімпаздарының саны |
Ғылыми жоба байқауларына қатысушылар санының өсуі +10%, +15%, +20% «Зерде» ғылыми жоба байқауларының жеңімпаздары санының артуы және т.б. +10%, +15%, +20% |
Директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары, Мәскеу облысының жетекшілері, пән мұғалімдері |
Ауданның NOU магниттік мектептерінің мүшелері; Аймақтық университеттердің ғылыми жоба менеджерлері; түлектер. |
||
Үш тілде білім беруді кезең-кезеңімен енгізу, оқушыларының ФС қажетті деңгейі мен сапасын қамтамасыз ету |
1. «Пікірталас» интеллектуалды ойыны аясында орыс және ағылшын тілдерінде лига құру мәселесін пысықтау. 2. Оқушылардың орыс және ағылшын тілдерінде тақырыптық үйірме және жобалық жұмыстарын ұйымдастыру 3. Мектепте жазғы тіл мектебін ұйымдастыру |
2022-2025 жж |
Орыс және ағылшын тілдеріндегі лигалардағы «Пікірталас» ойынына қатысушылар саны |
Орыс және ағылшын тілдеріндегі лигалардағы «Пікірталас» ойынына қатысушылар санының 10 оқушыдан 25 студентке дейін өсуі |
Директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары; Тілдік сертификаттары бар EM циклі пән мұғалімдері; Кеңесші ретінде ағылшын тілі мұғалімдері |
||
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі |
|||||||
Педагогтардың білімі мен кәсіби шеберлігі - қазіргі заманғы білім беру жүйесінің, кадрларды даярлау мен қайта даярлаудың негізгі бағдары. |
1. Оқытудың құзыреттілік тәсілін жүзеге асыру үшін педагогикалық ұжымның қызметін ынталандыру; критериалды бағалауды жүзеге асыруда мұғалімдердің біліктілігін арттыру |
2021-2025 жж |
Тиімді сабақ жоспарларының санын көбейту, Коучингтің сапасын арттыру тренингтер, бірлескен зерттеулер. |
Мұғалімдер бірлескен зерттеу арқылы тиімді сабақ жоспарларын жасайды, коучинг, тренинг, оқу сабақтарын, көшбасшылық дағдыларды жүргізеді. |
Мектеп дамыту тобы; педагогикалық ұжымның мүшелері |
Магниттік мектепті дамыту топтары |
|
2. ӨС және АР тәжірибесін пайдалана отырып, құзыреттілік тәсілді зерттейтін және оны педагогикалық тәжірибеге енгізетін мұғалімдердің санын арттыруды қамтамасыз ету; 3. Жас мұғалімнің өз саласының кәсіби маманы болу үдерісін тиімдірек оңтайландыратын, оның өзін-өзі жетілдіруге, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға мотивациясын қалыптастыратын мобильді тәлімгерлік жүйесін құру. |
2021-2025 жж |
LS және AR тәжірибесі арқылы құзіреттілікке негізделген тәсілді зерттейтін мұғалімдер саны Тәлімгерлерімен бірге LS-ке белсенді қатысатын жас мамандардың саны |
LS және AR тәжірибесін пайдалана отырып, құзыреттілік тәсілді зерттейтін және оны жүзеге асыратын мұғалімдер саны барлық мұғалімдердің 40% құрайды. (1 жыл) және 3 жылдан кейін 80% Жалпы санның 50%-дан астамы жас мамандар |
Мектеп дамыту тобы; педагогикалық ұжымның мүшелері |
Магниттік мектепті дамыту топтары |
||
Үш тілде білім беруді кезең-кезеңімен енгізу |
1. Пән мұғалімдерінің халықаралық білім беру стандарттарына сәйкес кәсіби және лингвистикалық құзыреттілігін арттыруды қамтамасыз ету, бұл оларға оқыту әдістемесі бойынша халықаралық сертификат алуға өтініш беруге мүмкіндік береді. 2. Үш тілде білім беру тәжірибесін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін енгізу мониторингін енгізу 3. Мектепке волонтерлік ұйымдар мен студенттер алмасу бағдарламалары арқылы ағылшын тілді мамандарды тарту мәселесін пысықтау. 4. Тәжірибе алмасу үшін мектеп мұғалімдерінің республика мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығына қатысуын қамтамасыз ету 5. Кәсіптік білім берудің инновациялық технологияларын қолдануда, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыруда озық педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату. |
2022-2025 жж |
Тілдік сертификаттары бар ЭЖ циклі пәндері мұғалімдерінің саны Тілдік құзыреттілік бойынша білім беру бағдарламалары бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен мектептің «Физика», «Химия», «Биология», «Информатика» пәндері мұғалімдері санының осы мұғалімдердің жалпы санына қатынасы пәндер Пән мен тілді оқытуды біріктіру идеясына негізделген CLIL (Content and Language Integrated) интеграцияланған пәндік-тілдік тәсілді қолдану. Мектепке жұмысқа ағылшын тілді мамандар тартылды Үштілділікті кезең-кезеңімен енгізу бойынша семинарлар мен конференциялар, дөңгелек үстелдер өткізілді |
ЖМ бағытындағы (информатика, физика, химия, биология) пәндерін ағылшын тілінде оқыту үшін тілдік құзыреттіліктердің жеткілікті деңгейі (В1 және одан жоғары) бар мұғалімдер санының ОӘК пәндерін жүргізетін мұғалімдердің жалпы санына қатынасы ( информатика, физика, химия, биология) 90%; 1-2 ағылшын тілді маман; Оқу жылының бірінші жартыжылдығында бір семинар, бір дөңгелек үстел |
Директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары; Тілдік сертификаттары бар EM циклі пән мұғалімдері; Кеңесші ретінде ағылшын тілі мұғалімдері. |
Волонтерлік ұйымдар мен студенттер алмасу бағдарламалары e-learning контекстінде, желілік қауымдастықтар форматында мұғалімдерді үздіксіз кәсіби даярлау. Ағылшын тілі мұғалімдеріне қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру (Британдық Кеңес, ETS) |
|
Жалпы білім беретін мұғалімдер мен педагогикалық қолдау бойынша педагогтарды кәсіби даярлау арқылы инклюзивті тәсілді іске асыруға қабілетті мамандарға айналдыру |
1. Балалар мен ересектерді мәдениеттілікке тәрбиелеу бойынша арнайы іс-шараларды жүзеге асыратын, өз оқушыларымен тәжірибе, іс-әрекет, құндылықтар, мағына алмасуды қамтамасыз етуге құзыретті, әлеуметтік инклюзияны кеңінен түсінуге бағытталған педагогикалық кадрларды даярлауды қамтамасыз ету; 2. Тьюторларды, көмекшілерді және т.б. үшін арнайы дайындықты қамтамасыз ету. мектеп мұғалімдері арасынан инклюзивті білім беру жағдайында балаларды тәрбиелеу және дамыту бойынша; |
2021-2025 жж |
СТО бар балалармен жұмыс істеу үшін арнайы дайындықтан өткен мұғалімдер саны. Білім беруді ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, кешенді оңалту, инклюзивті тәсілді енгізу жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру үшін алғышарттар жасау бойынша әзірленген әдістемелік ұсыныстардың, әдістемелік құралдардың саны. Мұғалімнің немесе тәрбиешінің жетекшілігімен сыныптан тыс тәрбие жұмыстарына уақытты көбейту; |
СТО бар балалармен жұмыс істейтін мұғалімдер санының 90-100%; СТО бар балалармен жұмыс істейтін 1 мұғалімге 4 жыл бойына 1 жәрдемақы жалпы уақыттың 50% |
Мектеп меңгерушісі, УВР жөніндегі орынбасарлары, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, логопед, педагог-ассистент, СТО бар балаларға пәндерден сабақ беретін мұғалімдер. |
Аудан орталығындағы түзеу кабинетінің мамандары, ПМПК облысы |
|
Жетекші мектеп ретіндегі төрт магниттік мектеппен ынтымақтастығы |
|||||||
Желі қоғамдастықтары арқылы орта білім беру мазмұнын жаңартуды іс жүзінде жүзеге асыру сапасын арттыру, сабақ материалдарын, жаңа технологияларды зерттеу және әдістемелік көмек көрсету мәселелерін шешу. |
1. Сертификатталған мұғалімдерге курстан кейінгі қолдауды үйлестіру; 2. Мұғалімдердің желілік өзара әрекеттесуін дамыту; 3. Магниттік мектептердің координаторларының өзара әрекетін қамтамасыз ету; 4. Тәжірибеші мұғалімдерді ақпараттық және оқу-әдістемелік қамтамасыз ету; 5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану тәжірибесін беруге ықпал ету; 6. Барлық тәжірибелік мектеп мұғалімдеріне қолдау көрсету. |
2021-2025 жж |
Қатысқан мұғалімдер санының оң серпіні, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру, оқу-тәрбие тәжірибесін жетілдіру бойынша жүргізілген іс-шаралар; Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын кеңейту; Мектеп ішіндегі және аудан мектептеріндегі әріптестер арасында пікірлес адамдарды іздеу; Желіаралық коммуникация дағдыларын дамыту; Мұғалімдердің біліктілігін арттыру; Оқыту мен оқудың сапасын арттыру; Мұғалімдердің практикалық іс-әрекетке кәсіби дайындығы (болашақ пен қиындықтарды көру); Педагогикалық тәжірибенің ақпараттық орталығын құру; Басқа мектептермен оң іскерлік қарым-қатынас орнату; Жаңа идеялармен алмасу; |
Мұғалімдердің 75%-дан астамы өз жұмыстарында желілік қауымдастық материалдарын пайдаланады; Мұғалімдер құрамының сапасын арттыру: «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші» санаттары бар мұғалімдердің үлесі 2025 жылы 60% құрайды; Мектептегі білім сапасының динамикасы 2022-2025 жылдар аралығында жыл сайын +7% -10% құрайды. |
|||
Мектептегі инклюзивті білім беру |
|||||||
Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі топтарының сапалы білім алуы, олардың мектеп өміріне тең қатысуы және қоғамға одан әрі бейімделуі үшін толыққанды жағдайларды қамтамасыз ететін біртұтас, тиімді жұмыс істейтін инклюзивті білім беру жүйесін құру. |
1. Болашақ мұғалімді инклюзивті білім беру ортасында жұмыс істеуге дайындауға бағытталған арнайы курстарды педагогикалық жоғары оқу орындарының бағдарламаларына енгізу бойынша ұсыныстар дайындау; 2. Мектеп базасында инклюзивті білім беру мәселелерін зерттейтін зертханалар мен оны ғылыми-тәжірибелік қамтамасыз ету негізінде құзырет орталығын құру; 3. Мектеп басшысын, оның орынбасарларын, мұғалімдерді, психологтарды инклюзивті білім беру мәселелері бойынша уақытылы қайта даярлауды қамтамасыз ету. 4. Мұғалімдерге өз жұмысының формалары мен әдістерін таңдауда үлкен еркіндік беру; 5. Оқушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, типтік жалпы білім беретін және арнайы (түзету) бағдарламаларын біріктіру; 6. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды жан-жақты қолдаудың жеке білім беру бағыттары мен бағдарламаларын жасау; 7. Нақты студенттердің ерекшеліктеріне байланысты жалпы білім беру және нақты дамыту міндеттерін шешуде жеке және сараланған тәсілді жүзеге асыру; 8. Инклюзивті білім беру процесіне психолог, әлеуметтік педагог және медицина қызметкерін енгізу; 9. Ата-аналарды оқу-тәрбие процесіне тарту; 10. Мүмкіндігі шектеулі және басқа да мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін кедергісіз білім беру ортасын құру; 11. Инклюзивті білім берудің (мектепке дейінгі – мектеп) үздіксіз жүйесінің үлгілерін құру және енгізу. |
2022, 2023-2025 жж |
1. «Қоршаған ортаның сапасы» - олардың жалпы санынан инклюзивті білім беру жағдайларының үлесі; 2. "Қабылдау сапасы" - жалпы білім беретін орта мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың жалпы санынан және ерекше білім беруді қажет ететін адамдар санаттарынан инклюзивті білім берумен қамтылған адамдардың үлесі. 3. «Қамтылу деңгейі» - ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беру қызметтерін көрсету сапасымен қанағаттану дәрежесін өлшеу және олардың мектептегі қажеттіліктерін есепке алу. 4. «Жайлылық деңгейі» – бейімделгіш, жайлы білім кеңістігін құру, кемсітушілікке жол бермеу, білім беру үдерісіне қатысушылар арасындағы жанжалдардың алдын алу шараларын қолданудың тиімділігі; жұртшылық пен ата-аналар комитеттері арасында мониторинг пен бағалаудың ашықтығы. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың контингентін ескере отырып, мектепті арнайы оқулықтармен және көрнекі-дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға бағытталған, олардың табысты оқуы мен дамуына ықпал ететін арнайы дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету; |
50-100% 100% Сұрақ-жауап, сұрақ-жауап әдісі арқылы оқыту ортасының инклюзия деңгейі мен жайлылық деңгейіне зерттеу жүргізу. 100% 100% |
Мектеп басшысы, тәрбие және тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, логопед, ассистент, ОЖСБ бар балаларға пәндерден сабақ беретін мұғалімдер, мектепалды даярлық сыныптарының мұғалімдері |
Аудан орталығындағы түзеу кабинетінің мамандары, ПМПК облысы Мектептің қамқоршылық кеңесі |
|
Мектеп медиациясы |
|||||||
Тіпті өте қиын қақтығыстарды конструктивті түрде шешуге болатын қауіпсіз кеңістік құру(агрессиясыз және шығынсыз, моральдық және материалдық емес, сонымен қатар тұлғалық және әлеуметтік өсу перспективаларымен). |
1.Мектеп медиациясын енгізубілім беру үдерісіне қатысушылар (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар) арасындағы дауларды, жанжалды жағдайларды шешуге бағытталған инновациялық әдіс ретінде. 2. Медиа технологиялар арқылы білім беру ортасында қауіпсіз кеңістікті ұйымдастыруға қажетті негізгі дағдыларды қалыптастыру. |
2021-2023 |
Қақтығыстарды сотқа дейінгі реттеудің жаңа нысандарын енгізу; психологиялық-құқықтық көмек көрсетудің тиімділігін, сондай-ақ педагогтардың медиативтік біліктілігін арттыру; медиация техникасын қолдану жағдайлары, жанжалды немесе дауды шешуге көмектесу; девиантты мінез-құлықты жасөспірімдерге көмектесу |
Барлық сынып жетекшілері медиация әдісін меңгереді Мұғалімдер мен студенттер арасындағы жанжалды жағдайларды минимумға дейін азайту 85% жағдайда 100% жағдайда |
Мектеп әкімшілігі; мектеп медиаторы; медиация бойынша мектеп кеңесі; мектептің ата-аналар комитеті; |
мектептің ИДН; облыстық ҚДН; білім бөлімінің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі бас маманы |
|
Мектептің материалдық-техникалық базасын дамыту |
|||||||
Мектептің материалдық-техникалық базасын жақсарту білім сапасын арттыру факторларының бірі ретінде. |
1. Жаңа модификациядағы (химия, физика, биология, мультимедиялық) кабинеттер сатып алу 2. Спорттық құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету. 6. Мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды және дамуында кемістігі жоқ балаларды бірлесіп оқытуға мүмкіндік беретін кедергісіз орта құру. 7. Тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған жаттығу терапиясы кабинетін жабдықтауға (элептикалық жаттықтырушы, арнайы спорттық құрал-жабдықтар, қабырғалық штангалар); 8. «Панков көзілдірігі» түсті-импульстік терапияға арналған аппаратты, «Go Talk» байланыс құрылғысын, қалпына келтіруге арналған құлаққапты сатып алыңыз. нашар көретін және нашар еститін балалармен жұмыс; 9. Сабақтар үшін арнайы оқу жабдықтарын сатып алыңыз: мөлдір мольберт, тактильді тақталар, LEGO Pervorobot конструкторлары, Clevy пернетақтасы, музыка орталығы; 10. Қажетті компьютерлік жабдықты сатып алу: психологтың жұмысына арналған компьютерлік жүйе (ноутбук, интерактивті тақта, мультимедиялық проектор), орнату жинағы бар арнайы флэш-диск, бағдарла-малық өнімді пайдалану құқығы,электрон кітаптар. 11.Мектеп ғимаратын құрделі жөндеуден өткізу |
2023-2025 жж |
Жаңа модификациядағы шкафтар саны Спорттық құрал-жабдықтармен жабдықталу пайызы Қосылатын шкафтардың пайызы Жабдықтың пайызы Оқушылар саны Пандустардың, лифттердің, жабдықталған дәретханалардың болуы Жаттығу терапиясы кабинетінің саны Құрылғылар саны Арнайы жабдықтар саны Компьютерлік жабдық Флэш-дискілердің саны |
4 85-100% 100% 50-65% 1*4 100% бір бір 100% 100% Бір данадан Бір данадан |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептің ата-аналар комитеті; мектептің қамқоршылық кеңесі; Білім бөлімі; қайырымдылық қорлары. |